آغاز ثبت‌نام ترم تابستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۸ کد : ۳۱۹۴۱ آموزشی
تعداد بازدید:۹۷۴
معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام ترم تابستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان به صورت حضوری و مجازی خبر داد.
آغاز ثبت‌نام ترم تابستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاد‌دانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر مجتبی ابراهیمی، آموزش‌های کوتاه مدت را یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاددانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ترم تابستان آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد به صورت حضوری و مجازی از ۱۰ تیرماه خبر داد.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به فراگیران در قالب دپارتمان‌های زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، آکادمی خانواده، کارآفرینی و تجاری‌سازی، تصریح کرد: فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های مذکور، دوره‌های آموزشی مختلف و متنوع آموزش ببینند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افزود: بیش از 60 عنوان دوره آموزشی این نهاد به صورت مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب ایجاد شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.

وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت منشی حسابدار، بازی سازی با موتور Unity، مدیریت پروژه، فتوشاپ، عکاسی، اجرا و گویندگی، تربیت پرستار کودک در منزل، تربیت معلم مدارس ابتدایی تخصصی،مهارت های فرزندپروری، آموزش مراقبت از سالمند، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک و ...، مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاددانشگاهی را برگزاری دوره‌های اشتغال محور برشمرد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس jdrooyesh.ir  مراجعه و یا به شماره تلفن‌های 32219021 و 32219001 تماس حاصل نمایند.

text to speech icon