وبینار «گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب» در خراسان جنوبی برگزار می شود

۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵ کد : ۲۵۷۵۵ پژوهشی
تعداد بازدید:۷۶۵
مدیر گروه تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد:  مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان در راستای خدمات آموزشی و پژوهشی خود و به مناسبت هفته پژوهش وبینار " گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب» را برگزار می کند.
وبینار «گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب» در خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، دکتر مهدی ابراهیمی گفت: قطعا پژوهش سنگ بنای پیشرفت جوامع بشری بوده و توجه ویژه به پژوهش های کاربردی در حوزه هایی که ظرفیت های بالقوه کشور محسوب می شوند، تحول ساز خواهند بود.

مدیر گروه تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاددانشگاهی استان بیان کرد:  بهره گیری از گیاهان دارویی در راستای کمک به بهبود سلامت جامعه و کاهش تکیه بر داروهایی با منشا غیر گیاهی از جمله مقوله هایی است که در سال های اخیر هم در سطح جامعه و هم مسئولان توجه ویژه ای به آن شده است.

دکتر ابراهیمی بیان کرد: مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان در راستای خدمات آموزشی و پژوهشی خود و به مناسبت هفته پژوهش دو وبینار " گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب" و "ثبت اختراع و برند در حوزه کشاورزی" را برگزار می کند...

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا طی یکسال گذشته و تایید تاثیر وضعیت ایمنی بدن در مقاومت افراد به این بیماری، آگاهی جامعه از گیاهان دارویی موثر بر بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می تواند سهم بالایی در کاهش ریسک ابتلا به این بیماری داشته باشد.

مدیر گروه تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاددانشگاهی استان یادآور شد: وبینار گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب توسط مهندس محسن پویان، مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی و یکی از برجسته ترین اساتید گیاه شناسی و متخصصین طب گیاهی کشور برگزار خواهد شد که تالیف بیش از 40 عنوان کتاب معتبر در زمینه گیاهان دارویی تنها بخشی از کارنامه درخشان پژوهشی ایشان است.

text to speech icon

کلید واژه ها: عضو گروه پژوهشی وبینار گیاهخان دارویی تقویت سیستم ایمنی بدن