مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای به دور پنجم رسید

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸ کد : ۲۵۵۱۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۷۷۲
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی به همت سازمان انتشارات این واحد در استان خبر داد.
مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای به دور پنجم رسید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، حمید مرادی گفت: مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در 19 استان و 25 واحد جهاددانشگاهی  برگزار خواهد شد. افزود : در این دوره از مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای که با کسب مجوز دانشگاه کوئینزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی آن برگزار می‌شود، دبیرخانه مسابقات، دستورالعمل اجرایی را بر اساس شاخص‌های بین‌المللی و استانداردهای دانشگاه کوئیزلند مورد بازبینی قرار داده است.

 معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، این دوره از مسابقات به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود.

 مرادی با بیان اینکه تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند، ادامه داد: دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی 96-95 تا پایان مهر ماه 1399 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ماه 99 به تصویب رسانده  می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند تا 30 آذر ماه نسبت به ثبت نام در سایت جهاد دانشگاهی به آدرس www.jdkhj.ir اقدام کنند، افزود: این مسابقات در نیمه اول دی ماه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه مسابقه مستقر در جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با شماره تلفن‌های 32219356 الی 8 داخلی 111 و 109 تماس حاصل نمایند.

«جهت شرکت در مسابقه و تکمیل فرم اینجا کلیک کنید»

text to speech icon