برگزاری نشست تخصصی چالش‌های فضای مجازی در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸ کد : ۲۵۴۰۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۶۸۲
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری نشست تخصصی آسیب‌ها، تهدیدها و چالش‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به همت این معاونت در جهاددانشگاهی استان خبر داد.
برگزاری نشست تخصصی چالش‌های فضای مجازی در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، حمید مرادی اظهار کرد: این نشست با همکاری سازمان دانشجویان واحد، امور فرهنگی علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند و خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این نشست با موضوع مهمان‌های ناخوانده فضای مجازی و نقش خانواده‌ها برگزار شد، افزود: آگاه‌سازی خانواده‌ها در برابر هجمه‌های فضای مجازی و چگونگی برخورد با مسائل ناشی از این فضا، از اهداف برگزاری این نشست بود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: حسام الدین بخشی(روانشناس)، هادی ملک آبادی(کارشناس فضای مجازی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی) و معظمه حسن پور(کارشناس مسئول مرکز اورژانس اجتماعی خراسان جنوبی) در این نشست حضور داشتند.

مرادی تصریح کرد: امروزه فضای مجازی در زندگی همه ما نقش پررنگی دارد، بنابراین لازم است آگاهی لازم در این خصوص کسب شود چرا که تنها راه مقابله با هجمه ها و آسیب های این فضا داشتن آگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان بر مبنای رسالت خود این وظیفه آگاهی بخشی را برعهده گرفته چرا که در شرایط کنونی والدین نیز باید در کنار کودکان آگاهی لازم را داشته باشند.

text to speech icon