برگزاری ۱۴۵ هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت توسط جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲ کد : ۲۵۱۹۹ آموزشی
تعداد بازدید:۶۹۶
معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی از برگزاری حدود ۱۴۵ هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت توسط این معاونت در پایان ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی با بیان این‌که در دوران شیوع  کرونا، آموزش در جهاددانشگاهی متوقف نشده است، اظهار کرد: در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی دوره‌های ضمن خدمت ویژه کارکنان ادارات استان به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان این‌که در دوران شیوع کرونا، این آموزش‌ها به شیوه غیرحضوری برگزار شده، از برگزاری 5 دوره برای کارکنان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به تعداد 8400 نفر ساعت آموزش به صورت آنلاین و آفلاین و دوره‌های توان افزایی و تاب آوری اجتماعی برای جامعه هدف دفتر بانوان و خانواده استانداری استان نیز خبر داد و گفت: تعداد 16800 نفر ساعت دوره برگزار می شود.

به گفته وی، با توجه به پتانسیل جهاددانشگاهی برای ارایه دوره‌های مجازی، تعداد این دوره‌ها افزایش یافته و نشان دادیم در این دوران که به واسطه شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری حضوری کلاس‌ها میسر نیست، آموزش‌های ضمن خدمت تعطیل نشده است. 

text to speech icon