تأکید مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی استان

۰۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹ کد : ۲۴۰۸۳ عمومی
تعداد بازدید:۸۶۱
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به توانمندی های جهاددانشگاهی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی ، این نهاد را یکی از برندهای تاثیرگذار و مفید در ایجاد و پایداری اشتغال دانست و خواستار همکاری و تعامل بیشتر این دو مجموعه شد.
تأکید مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی، امروز، یکم آبان ماه در جلسه بررسی تفاهم نامه فی ما بین جهاددانشگاهی و کمیته امداد در زمینه توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت با مدیرکل کمیته امداد استان، این دو نهاد را مولود انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: داشتن روحیه جهادی و اخلاص در کار از ویژگی‌های مهم جهاددانشگاهی و کمیته امداد است..

وی، به وجود ظرفیت بالای این نهاد در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: وجود این پتانسیل در جهاددانشگاهی فرصت خوبی را جهت ارائه خدمات متنوع آموزشی و فرهنگی ایجاد نموده است .

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به گستردگی مراکز آموزشی در حوزه های مختلف و اهمیت این مراکز در حوزه اشتغال عنوان کرد: جهاددانشگاهی با اجرای طرح  های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ، الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی و همچنین طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی توانسته گام های اساسی و مهمی را بردارد.

صادقی با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی برای اولین بار در سال 96 در 9  استان کشور به صورت پایلوت به اجرا درآمد و در ادامه در 31 استان کشور اجرایی خواهد شد، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح در استان به موازات سایر استان ها، آموزش، توانمندسازی و فراهم کردن بستر اتصال به بازار تعداد 400 نفر از متقاضیان مشاغل مزیت دار استان به صورت رایگان است.

وی در ادامه انعقاد تفاهم نامه بین جهاددانشگاهی و کمیته امداد را آغاز خوبی برای گسترش همکاری های دوجانبه خواند و گفت: جهاددانشگاهی با دارا بودن حوزه ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ، تجاری سازی،اشتغال، مرکز آزمون های استخدامی  و مرکز مشاوره روان شناسی آماده ارائه خدمات به خانواده امداد است.

رضا سلم آبادی ، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز با اشاره به توانمندی های جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف، این نهاد را یکی از برندهای تاثیرگذار و مفید در ایجاد و پایداری اشتغال دانست و خواستار همکاری و تعامل بیشتر این دو مجموعه شد.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی توانسته است الگوهای بسیار خوبی در مشاغل خانگی و اشتغال زایی ارائه دهد

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در ادامه یکی از حوزه‌های همکاری این دو مجموعه را آموزش پرسنل و مددجویان ذکر کرد و گفت: ارائه خدمات تحصیلات تکمیلی به پرسنل از جمله خدمات مورد نظر کمیته امداد استان از سوی جهاددانشگاهی است که امیدواریم با توجه به متقاضیان این امر در کمیته امداد بتوانیم از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در این حوزه بهره‌مند شویم.

سلم آبادی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و مجازی جهاددانشگاهی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های مجازی توسط جهاد دانشگاهی نقطه قوتی مهم در پایداری طرح‌های اشتغال است.

text to speech icon