با شرکت ۵۵۲ نفر؛

آزمون استخدامی تامین اجتماعی توسط جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد

۰۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱ کد : ۲۴۰۸۲ آموزشی
تعداد بازدید:۵۸۷
مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد: آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تامین اجتماعی امروز، دوم آبان ماه با شرکت ۵۵۲ نفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
آزمون استخدامی تامین اجتماعی توسط جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، علیرضا معصومی با اعلام خبر برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تامین اجتماعی گفت: 552 نفر ( 318 نفر در شهرستان بیرجند و 234 نفر در شهرستان قائن) در این آزمون شرکت کردند.

وی ادامه داد: نمره کل داوطلبان برای معرفی به گزینش شامل ۶۰ درصد آزمون کتبی و ۴۰ درصد مصاحبه خواهد بود.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افزود: در رشته خدمات دارویی(دارویار)، داوطلبان علاوه بر داشتن دیپلم هر یک از رشته‌های نظری و یا کاردانی خدمات سلامت دارویاری ملزم به ارائه گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی مرتبط با خدمات دارویی (ارائه شده در مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی و سایر مراکز آموزشی برگزار کننده) و در رشته رانندگی آمبولانس، ملزم به ارائه گواهی رانندگی با آمبولانس حداکثر تا سه ماه پس از اعلام نتایج نهایی هستند.

معصومی یادآور شد:  ظرفیت پذیرش در خراسان جنوبی مجموعا ۹ نفر و شامل؛ بیرجند کمک پرستار(بهدار) یک نفر زن و یک نفر مرد، نگهبان یک نفر مرد، منشی(پزشکی/بخش) یک نفر زن، در طبس بهیار، یک نفر مرد و یک نفر زن، منشی (پزشکی/بخش) یک نفر مرد، در فردوس منشی(پزشکی/بخش) یک نفر زن و در قاین منشی(پزشکی/بخش) یک نفر مرد است.

text to speech icon