کنترل تورم در زندگی با سرمایه گذاری در بورس

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰ کد : ۱۹۱۱۵ آموزشی
تعداد بازدید:۸۸۶
عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: یکی از راه‌هایی که خانواده‌ها می‌توانند اثرات تورمی را در زندگی خود کنترل یا به حداقل برسانند، سرمایه‌گذاری در بورس است.
کنترل تورم در زندگی با سرمایه گذاری در بورس

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، سمینار سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان امروز، 27خردادماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی با شرکت 50 نفر در سالن سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار و همزمان نیز به صورت آنلاین پخش شد.

مجتبی ابراهیمی اظهار کرد: قصد داریم با برگزاری این سمینار تلنگری به افراد بزنیم تا آگاهانه وارد بورس شوند.

وی افزود: بخشی از سرمایه‌گذاری در بورس بدون ریسک است و آن مربوط به خرید عرضه‌های اولیه یا شرکت‌هایی است که تازه وارد بورس می‌شوند که برای خرید سهام خود خریداران قوی دارند.

این معامله گر بازار بورس بیان کرد: این شرکت‌ها انتظار می‌رود به صورت میانگین بین 30 تا 300 درصد در یک سال بازدهی داشته باشند که خرید این سهام هیچ‌گونه ریسکی برای افراد ندارد.

ابراهیمی ادامه داد: تمامی اعضای خانواده اگر کد بورسی داشته باشند، به تعداد سهامی که به آنان تعلق می‌گیرد، می‌توانند خرید سهام را انجام داده و از این بازدهی منتفع شوند.

وی افزود: یکی از راه‌هایی که خانواده‌ها می‌توانند اثرات تورمی را در زندگی خود کنترل یا به حداقل برسانند، سرمایه‌گذاری در بورس است.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه نظم بازار سرمایه با معاملات آگاهانه برقرار می‌شود، تصریح کرد: در این سمینار با هدف انجام رسالت اجتماعی _ آموزشی جهاد دانشگاهی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حوزه اقتصادی، این آگاهی بخشی در حوزه سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

text to speech icon