سرمایه‌گذاری در بورس برای تازه واردان

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۳:۱۶ کد : ۱۹۰۵۳ آموزشی
تعداد بازدید:۸۳۸
عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری سمینار سرمایه‌گذاری در بورس برای تازه واردان با همکاری جهاددانشگاهی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  خبر داد.
سرمایه‌گذاری در بورس برای تازه واردان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی با اشاره به اینکه اکنون حجم ورود عامه مردم به سمت بورس افزایش یافته است، گفت: باتوجه به نگاهی که در کلان کشور وجود دارد، پیش بینی‌ می‌شود بازار سرمایه روند مثبتی تا پایان سال داشته باشد.
این معامله گر بازار سرمایه بیان کرد: گاهی افراد بدون کسب آموزش‌های لازم و ناآگاهانه وارد بازار سرمایه می‌شوند و این امر باعث می‌شود در مواقعی که به صورت طبیعی این بازار نیاز به اصلاح قیمت‌ها دارد، متضرر شوند که این امر موجب از بین رفتن سرمایه آنان می‌شود.
ابراهیمی ادامه داد: در این راستا جهاددانشگاهی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مقرر است سمینار دو ساعته سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان را برگزار می‌کند.
وی افزود: هدف از برگزاری این سمینار، آگاهی رسانی به افراد تازه وارد برای سرمایه‌گذاری در بورس است تا با زمان مناسب خرید و فروش سهام و اطلاعات کلی این بازار آشنا شوند.
عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: ثبت نام در این سمینار رایگان بوده و از طریق آدرس http://jdrooyesh.ir/reg انجام می‌پذیرد.
ابراهیمی با بیان اینکه مکان برگزاری سمینار، سازمان مدیریت، سالن ذوالفقار ، واقع در خیابان شهید محلاتی، خیابان 22 بهمن خواهد بود، اظهار کرد: این سمینار ۲۷ خردادماه جاری ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان تا ۲۶ خرداد برای ثبت‌نام در این سمینار فرصت دارند، تصریح کرد: افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۱۹۰۰۱ تماس حاصل کنند.
عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: با برگزاری این سمینار قصد داریم رسالت اجتماعی _ آموزشی خود را در حوزه اقتصادی با همکاری دو سازمان به انجام برسانیم.

text to speech icon