تولید روزانه ۳۵۰۰ ماسک و گان توسط پشتیبانان مشاغل خانگی خراسان جنوبی

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۹ کد : ۱۷۲۱۱ اشتغال
تعداد بازدید:۸۳۹
مدیر تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از تولید روزانه ۳۵۰۰ ماسک و گان توسط دو پشتیبان مشاغل خانگی استان خبر داد.
تولید روزانه ۳۵۰۰ ماسک و گان توسط پشتیبانان مشاغل خانگی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، ابراهیمی گفت: پشتیبانان طرح مشاغل خانگی خراسان جنوبی از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا و با احساس نیاز جامعه و کادر درمانی کشور به ملزومات بهداشتی به صورت جهادی وارد کار شده و ملزومات مورد نیاز بهداشتی از جمله ماسک و گان را تولید کردند.

وی اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی استان و به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تقویت مشاغل خانگی و کمک به معیشت و اقتصاد جامعه در حال اجرا است.

مدیر تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی خراسان جنوبی  ادامه داد: با شروع طرح ملی مشاغل خانگی و پس از بررسی های میدانی، بخشی از پشتیبانان و کارآفرینان در حوزه تولید ماسک و گان مشغول فعالیت شدند که خوشبختانه عملکرد موفقی هم داشتند.

ابراهیمی افزود: در صورت حمایت و پشتیبانی از پیشرانان و کارآفرینان طرح مشاغل خانگی استان از بابت تامین تجهیزات مورد نیاز، پیشرانان و کارآفرینان در سراسر استان توانایی افزایش ظرفیت تولید ملزومات بهداشتی را دارند.

وی یادآور شد: پشتیبانان و کارآفرینان طرح ملی مشاغل خانگی خراسان جنوبی توانایی افزایش ظرفیت تولید ملزومات بهداشتی داشته که این امر نیز نیاز به حمایت و ارائه تسهیلاتی جهت تامین تجهیزات بخصوص دستگاه های استریل برای ضدعفونی کردن تولیدات خود می باشد.

text to speech icon

کلید واژه ها: ماسک کرونا مشاغل خانگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی