راه اندازی مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱ کد : ۱۷۱۰۳ آموزشی
تعداد بازدید:۸۱۸
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک این واحد در جهت ارایه خدمات بهتر به فراگیران خبر داد.
راه اندازی مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی گفت: آموزش و فراگیری دانش و مهارت یک امر تعطیل ناپذیر است ولی با توجه به شرایط موجود کشور در مواجهه با ویروس کرونا، امکان آموزش به صورت حضوری فراهم نیست ولی نباید این موضوع دلیلی بر فراموش کردن آموزش و یادگیری باشد.

وی افزود: در این ایام که خانه‌نشینی و عدم حضور در اجتماعات مورد تاکید قرار دارد، می‌توان از فرصت ماندن در خانه به بهترین نحو استفاده کرد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی عنوان کرد: آموزش مجازی و الکترونیک بهترین راهکار برای مهارت‌افزایی در این ایام است تا بتوانیم از فرصت پیش آمده استفاده بهینه را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در عصر حاضر و بر اساس تجربه حاصل از آموزش در سالیان گذشته باید پذیرفت که آموزش الکترونیکی یک ضرورت محسوب می گردد، چرا که این روش بسیاری از محدودیت‌های معمول در آموزش فیزیکی را حذف کرده و با افزودن شرایط شبیه سازی شده کمک آموزشی، محیطی ایده‌آل و آرمانی برای انتقال اطلاعات آموزشی را فراهم کرده است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش و یادگیری، جهاددانشگاهی استان  اقدام به راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک کرده است تا بتواند با شیوه‌های جدید، پاسخگوی نیازهای آموزشی فراگیران و علاقه‌مندان باشد.

صادقی افزود: بر همین اساس با راه‌اندازی این مرکز، آموزش‌های مجازی کوتاه مدت به دو صورت آنلاین و آفلاین و در رشته‌ها علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و فراگیران می‌توانند در اوقات فراغت خود به یادگیری مهارت بپردازند و در پایان دوره نیز، گواهینامه دوره را دریافت کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 05632219001 تماس حاصل نمایند یا از طریق آدرس الکترونیکی www.jdkhj.ir از دوره‌های ارائه شده و جزئیات آن باخبر شوند.

text to speech icon

کلید واژه ها: مرکز آموزش الکترونیک مجازی آنلاین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی