به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛

نحوه برگزاری دوره های آموزشی و هنری جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تشریح شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۷ کد : ۱۶۵۸۷ عمومی
تعداد بازدید:۸۴۳
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، موسسه آموزش عالی و دوره های آموزشی  و هنری کوتاه مدت جهاددانشگاهی تا پایان هفته جاری (۱۵ اسفندماه) تعطیل و دوره های آموزشی کوتاه مدت به صورت مجازی برگزار می شود.
نحوه برگزاری دوره های آموزشی و هنری جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تشریح شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی در این خصوص بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از این بیماری در بین فراگیران، دوره‌های آموزشی و هنری بر اساس بخشنامه‌های ستاد ملی پیشگیری از کرونا تعطیل می‌گردد.

وی به اقدامات حوزه آموزش جهاددانشگاهی به منظور جبران عقب ماندگی فراگیران در دوره‌های اموزشی اشاره و تصریح کرد: آموزش ها به صورت مجازی و با هماهنگی قبلی با فراگیران ارائه خواهد شد و هر گونه کمبود ارائه دوره های آموزشی و رفع اشکال احتمالی در صورت نیاز و تشخیص مدرس مربوطه بعد از رفع محدودیت های قانونی به صورت حضوری مرتفع خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دوره های هنری فرهنگسرا یادآور شد: کلاس ها و دوره های هنری نیز پس از رفع محدودیت ها و اعلام ستاد ملی پیشگیری از کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

text to speech icon