با دانش و آگاهی وارد بازار سهام شویم

دوره سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی  برگزار می شود
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۴ کد : ۱۵۴۱۷ آموزشی
تعداد بازدید:۱۰۵۴
معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دوره سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار خبر داد.
با دانش و آگاهی وارد بازار سهام شویم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی گفت: امروزه حفظ و نگهداشت سرمایه های مالی تبدیل به یک دغدغه همگانی شده، چرا که موضوعات اقتصادی و حفظ قدرت خرید پول اهمیت زیادی پیدا کرده و افراد به دنبال شناخت راهکارهای مختلف برای نیل به این هدف هستند.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که از طریق آن می توان به این مهم دست یافت، مقوله سرمایه گذاری با ضریب امنیت بالاست که با توجه به روند مساعد چند وقت اخیر سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و یادگیری شیوه کاربردی تحلیل و معامله گری در بورس تبدیل به یک نیاز در اکثر اقشار جامعه شده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، بورس را  بهترین بازار برای جذب سرمایه‌های مردمی عنوان کرد و افزود: از یک‌سو نوسانات قیمت در بورس معیشت مردم را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و از سوی دیگر سرمایه‌گذاران بورسی می‌توانند بیشتر از هر بازار دیگری سود کنند، البته اگر با دانش و آگاهی وارد بازار سهام شوند.

ابراهیمی اظهار کرد: در این راستا جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه با تدریس سهیل کلاهچی فر، تحلیل گر بازار سرمایه و از مدرسین کشوری، در روزهای 17 و 18 بهمن ماه با ظرفیت محدود نموده است.

وی، مهلت ثبت نام دوره را 10 بهمن ماه عنوان کرد و یادآور شد: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سامانه jdroyesh.ir/rooyesh مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32219001 تماس حاصل نمایند.

text to speech icon

کلید واژه ها: بورس سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار جهاددانشگاهی خراسان جنوبی