جهاددانشگاهی با دست پر در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی

۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۷ کد : ۱۴۳۳۳ اشتغال
تعداد بازدید:۹۶۹
پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از ۲۸ آذر ماه تا یکم دی ماه در نمایشگاه بین‌المللی دایر است و جهاددانشگاهی نیز با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌های خود در حوزه  اشتغال و کارآفرینی را به نمایش گذاشته است.
جهاددانشگاهی با دست پر در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از 28 آذر ماه تا یکم دی ماه در نمایشگاه بین‌المللی دایر است و جهاددانشگاهی نیز با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌های خود در حوزه‌ی اشتغال و کارآفرینی را به نمایش گذاشته است.
علاقه‌مندان به توانمندی‌های جهاددانشگاهی می‌توانند از ساعت 16 تا 21 به غرفه‌ی این نهاد مراجعه کنند.

معرفی فعالیت ها و حوزه های جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال و کارآفرینی از مهمترین بخش های نمایشگاه است.

معرفی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند به عنوان اولین مرکز علمی کاربردی و برترین مرکز در سال 98 با 4000 دانش آموخته با ضریب اشتغال 70 درصد، اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در استان با ایجاد شغل برای بیش از 400 نفر ، انجام  طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با هدف ایجاد شغل برای 69 نفر ، حرکت به سمت آموزش اثربخش با ایجاد جهاددانشگاهی مرکز قائنات از جمله فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه  اشتغال  است .

 فعالیت مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک و ایجاد فروشگاه اینترنتی " بیرناب  به آدرس:  birnab.ir " از فعالیت های شاخص جهاددانشگاهی با هدف خلق ثروت از مزیت‌های منطقه‌ای است که ضمن معرفی خراسان جنوبی  به عنوان خاستگاه زرشک، زعفران و عناب،  20 نفر در آن به صورت مستقیم فعالیت دارند و ارزش افزوده‌ای که این مرکز ایجاد خواهد کرد برای شاغلان بخش کشاورزی استان که حدود 30 درصد شاغلان خراسان جنوبی را تشکیل می‌دهند، خواهد بود.

بانک خون بند ناف، فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی، خبرگزاری ایسنا ، خبرگزاری ایکنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی ، کالج زبان های خارجی از دیگر بخش های حاضر در غرفه  جهاددانشگاهی بود.

گفتنی است، معاون امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رییس دانشگاه صنعتی بیرجند، مدیر بنیاد نخبگان استان و رئیس سازمان فنی و حرفه ای استان از جمله بازدیدکنندگان غرفه جهاددانشگاهی بودند.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی