راهیابی موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز بیرجند به مرحله کشوری مسابقات مناظره

۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۷ کد : ۱۳۲۸۰ آموزشی
تعداد بازدید:۸۹۴
مدیر امور دانشجویی و فرهنگی موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز بیرجند از راهیابی  تیم علمی کاربردی جهاددانشگاهی به مرحله کشوری مسابقات مناظره دانشگاه های علمی کاربردی خبر داد.
راهیابی موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز بیرجند به مرحله کشوری مسابقات مناظره

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی،  ملیحه بهنامیان از شرکت سه گروه از موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند در مسابقات مناظره دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خبر داد و گفت: مناظره باعث ایجاد تقویت و ترویج گفتمان در بین دانشجویان می‌شود تا در آینده بتوانند مطالب خود را در مقابل نظر مخالف، صحیح بیان کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاهی مهارتی است، اظهار کرد: مناظره دانشجویی در دانشگاه علمی کاربردی می‌تواند زمینه ورود دانشجویان مهارت محور را به بازار کار فراهم کند.

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز بیرجند همچنین  قدرت نقدپذیری، ایجاد حس مشارکت، تقویت اعتماد به نفس، افزایش وحدت، صمیمت و خودباوری را از دستاوردهای مناظره دانست و گفت: مناظره تمرینی بسیار موثر برای ارتقای فرهنگ گفتوگو در جامعه به ویژه در نسل جوان است.

بهنامیان تصریح کرد: گفتوگو انسانها را به هم نزدیک میکند تا از داشتههای یکدیگر بهرهمند شوند.

وی  در پایان از راهیابی تیم موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند به مرحله کشوری مسابقات مناظره خبر داد و اشاره کرد این دوره از مسابقات با مشارکت تخصصی و اجرایی این موسسه به انجام رسید.

گفتنی است؛ مسابقات کشوری مناظره دانشگاه های علمی کاربردی آذرماه جاری در تبریز برگزار می شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: مناظره دانشجویی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند