تاکنون در خراسان جنوبی؛

بیش از ۲۴۰ فراگیر آموزش زبان با منبع  EIGHT را فرا گرفته اند

۰۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۰ کد : ۱۱۷۲۳ آموزشی
تعداد بازدید:۹۱۱
مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به شروع  آموزش زبان انگلیسی در قالب پروژه EIGHT با رویکرد ایرانی و اسلامی در جهاد دانشگاهی گفت: بیش از ۲۴۰ فراگیر آموزش زبان با منبع EIGHT فرا گرفته اند.
بیش از ۲۴۰ فراگیر آموزش زبان با منبع  EIGHT را فرا گرفته اند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، نرگس معصومی گفت: کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی آموزش منابع EIGHT را از زمستان ۹۷ در دو سطح  آغاز کرد که برای زبان آموزان در ترم های بهار، تابستان و پاییز ادامه داشت.

وی اظهار کرد:  مجموعه آموزش زبان انگلیسی EIGHT در ۱۶ جلد از هشت سال پیش با همت و تلاش ۲۴ نفر از متخصصان تراز اول کشور با رویکرد ایرانی و اسلامی تدوین شده است.

مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به رویکرد فراملیتی این پروژه آموزشی افزود: این مجموعه آموزش زبان انگلیسی می‌تواند برای کشورهای اسلامی همجوار چون افغانستان نیز ارائه شود که در همین راستا تعدادی از اتباع خارجی از سرفصل‌های آموزش جدید جهاددانشگاهی بهره مند شده‌اند و آموزش این افراد در ترم پاییز نیز ادامه دارد.

وی به ماهیت پروژه جدید آموزش زبان انگلیسی اشاره کرد و گفت: در حوزه آموزش زبان انگلیسی برخی محتواهای آموزشی وابستگی به منابع غربی دارند که تنها زبان را منتقل نمی‌کنند بلکه مروج سبک زندگی غربی نیز هستند.

معصومی با بیان اینکه در برخی از این منابع هیچ نوع احترامی به هنجارهای ایرانی و اسلامی دیده نمی‌شود تصریح کرد: متخصصان در تالیف مجموعه آموزشی EIGHT به هویت ایرانی و اسلامی ارزش داده‌اند و در کنار نام بردن از دانشمندان سایر کشورها در متون آموزشی از دانشمندان ایرانی چون دکتر سمیعی و اساتیدی مانند استاد فرشچیان و ... نیز یاد شده است.

وی بیان کرد: اشاره به فرهنگ و هویت ایرانی و انتقال حس خودباوری و اعتماد به نفس هم به مدرس و هم به زبان‌آموز از ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه ارزشمند آموزش زبان انگلیسی است.

مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به ارزش و اعتبار مجموعه آموزشی EIGHT یادآور شد: این مجموعه توانسته تاییدیه معتبرترین موسسه ادبیات زبان انگلیسی دنیا (YORK) را کسب کند.

وی گفت: این منبع جدید زبان انگلیسی توسط کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی استان در ۱۶ ترم و هشت سطح تدریس می‌شود که به لحاظ علمی نیز از کتاب‌های قبلی قوت بیشتری دارد.

معصومی با بیان اینکه مقاطع دبیرستان به بالا امکان ثبت نام در این دوره‌های جدید را دارند افزود: پروژه EIGHT با رویکرد هنری و گرافیک بالا برای زبان آموزان جذابیت داشته و آغاز دوره های ترم پاییز از 14 مهرماه است که متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس jdroyesh.ir/rooyesh مراجعه کنند.

text to speech icon

کلید واژه ها: کالج زبان های خارجی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی EIGHT تولید فاخر ملی