حرکت در مسیر رونق تولید ؛ محور فعالیت های جهاددانشگاهی

۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۸ کد : ۶۲۸۰ اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۴۳
رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهارکرد: حرکت در مسیر رونق تولید و خدمات در درون جهاد دانشگاهی از سال‌های اولیه انقلاب آغاز شده، ادامه داشته و دارد.
حرکت در مسیر رونق تولید ؛ محور فعالیت های جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، جلال‌الدین صادقی اظهار کرد: رونق تولید، واژه‌‌ کلیدی اصلی و مهم در اقتصاد کشور است و همچنان که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند می‌تواند همه حوزه ‌های دیگر را تحت تاثیر قرار داده و موتور محرک آن‌ها باشد.

وی افزود: تولید در بستر فرهنگی مناسب می‌تواند رشد کند، آنگاه که در یک نگاه سیستمی همگان اعتقاد قلبی به آن داشته باشند و دولتمردان نیز مسیر را باز و راه‌های تحقق آن را تسهیل کنند.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها میل یک فرد و یا یک شرکت و سازمان به تولید راهگشا نیست، تصریح کرد: گاه آنچنان در چنبره قوانین و مقررات گرفتار می‌شویم و می‌شوند که این تمایل به عدم تمایل و توقف تبدیل می‌شود.

صادقی ادامه داد: یک مثال خوب در این حوزه که امروزه به خوبی به آن پرداخته شده و آن پیچیدگی‌ها را ندارد، شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

وی تصریح کرد: چه خوب است که برای همه بخش‌های تولیدی و به خصوص تولیدات خانگی و صنایع کوچک نیز همین تسهیلات و امتیازات در نظر گرفته شود.

مسیر حرکت جهاددانشگاهی در سال رونق تولید

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از همان ابتدای تاسیس تلاش کرده است در وهله اول خوداتکا و خودکفا بوده و باشد، اظهار کرد: این نهاد سعی کرده است به طور کامل در خدمت دولت، نظام و مردم باشد و برای این خدمات و ارائه یافته ‌های علمی و تحقیقاتی خویش به جامعه کمترین هزینه را برای دولت ایجاد کند.

صادقی بیان کرد: لذا حرکت در مسیر رونق تولید و خدمات در درون جهاد دانشگاهی از سال‌های اولیه انقلاب آغاز شده، ادامه داشته و دارد.

وی یادآور شد: حال که مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه به این موضوع پرداخته و آن را تکلیف کرده ‌اند، جهاد دانشگاهی با قدرت و شدت بیشتر، به توسعه فعالیت ‌های فرهنگی، پژوهشی آموزشی و خدمات تخصصی در سطح جامعه خواهد پرداخت و تلاش خواهد کرد به گونه‌ای عمل کند که بتواند در پیشگاه مردم، مسئولین و مقام والای رهبری سربلند باشد و با صدای بلند بگوید من آنچه در توان داشته ‌ام، انجام داده ‌ام.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: رونق تولید ملی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی جلال الدین صادقی