از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی؛

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی آغاز شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۰ کد : ۴۴۹۴۹ عمومی
تعداد بازدید:۷۴۸
از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی، ثبت نام آزمون استخدام ۷۲۵ نفر از دانش آموختگان دانشگاهی در سازمان تامین اجتماعی آغاز شد.
ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام کرد: 725 نفر در مشاغل کارشناسی سازمان تامین اجتماعی در رشته های کارشناسی پرستاری، کارشناسی مامایی، اتاق عمل، ازمایشگاه تشخیص طبی، هوشبری، پرتوشناسی، پذیرش و اطلاعات، امور مالی و کارشناس فناوری اطلاعات و … استخدام می شوند. 

عبدی پور با اعلام این خبر تصریح کرد: ثبت نام آزمون استخدامی برای مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی از امروز 23 خردادماه آغاز شده و به مدت ده روز از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ادامه خواهد یافت. 

وی با اشاره به اینکه جذب و بکارگیری داوطلبان به صورت سراسری در سطح کشور انجام می‌شود، گفت؛ آزمون ۲۳ تیرماه در اکثر استان های کشور برگزار می شود.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز، آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در نه رشته شغلی برگزار می شود که داوطلبان می توانند  دفترچه آزمون را مطالعه و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی (www.hrtc.ir) مراجعه کنند.

وی گفت: به داوطلبان توصیه می کنیم قبل از اقدام به ثبت نام و کسب اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون و نیز امتیازات مورد نظر، دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه کنند.

text to speech icon