۱۰ خرداد؛

آغاز ثبت نام دوره های آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۹ کد : ۴۴۳۲۵ آموزشی
تعداد بازدید:۱۶۷۵
ثبت نام دوره های آموزشی جهاددانشگاهی در ترم تابستان از ۱۰ خردادماه آغاز و تا یکم تیرماه ادامه دارد.
آغاز ثبت نام دوره های آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی با بیان اینکه ثبت نام ترم تابستان تا یکم تیرماه ادامه دارد، افزود: آموزش ‎‎ های عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی در قالب گروه ‎‎ های آموزشی زبان ‎‎ های خارجی(انگلیسی، فرانسه، ترکی ، آلمانی، عربی و روسی )، فنی مهندسی، علوم انسانی، کامپیوتر، علوم پزشکی و فرهنگ هنر برای مقاطع سنی مختلف ارائه می  شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت؛ دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در سه مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت شماره یک، کالج زبان های خارجی جهاددانشگاهی و جهاددانشگاهی مرکز قائنات برگزار می شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اهمیت غنی‎‎ سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان، اظهار کرد: علاوه بر آموزش ‎‎ های متنوع عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی، بسته ‎‎ های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان تعریف شده که در قالب آنها علاوه بر طراحی دوره‌های ‎‎ های مختلف و جذاب، سعی شده تا با زمان ‎‎ بندی مناسب کلاس ‎‎ ها، نگرانی خانواده ‎‎ ها به ویژه والدین شاغل مرتفع شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به ارائه آموزش های مهارت محور در حوزه اشتغال و کارآفرینی برای جذب افراد در بازار کار ، اظهار کرد: در مرکز مشاوره و کارآفرینی گیاهان دارویی و توسعه مشاغل خانگی هم آماده ارائه مشاوره های لازم برای افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار مرتبط بوده، هستیم.

وی بیان کرد:  ثبت نام در ترم تابستان از 10 خردادماه با مراجعه حضوری به مراکز یا از طریق سایتwww.jdrooyesh.ir  آغاز و شروع دوره ها از 10 تیرماه خواهد بود، لذا افرادی که در باز زمانی 10 تا 20  خرداد ماه ثبت نام کنند از 10 درصد تخفیف دوره های آموزشی برخوردار می شوند.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به جهاددانشگاهی واقع در خیابان پاسداران، میدان قدس مراجعه و یا با شماره های 32219001 و 32219021 تماس حاصل نمایند.

text to speech icon