برگزاری دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری در خراسان‌جنوبی

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۶ کد : ۳۰۴۹۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۱۲۵
مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری خبر داد.
برگزاری دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری در خراسان‌جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی، سردبیر ایسنای استان اظهار کرد: صحیح سخن گفتن و استفاده درست از زبان بدن یکی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد ارتباط در زندگی اجتماعی است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت و موفقیت افراد اجتماعی موفق و آن‌هایی که به نحو تحسین برانگیزی ارتباط برقرار می‌کنند، شیوه صحبت کردن و فن بیان آنان است. 

مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: در همین راستا مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با همکاری خبرگزاری ایسنا و سازمان دانشجویان خراسان جنوبی اهتمام به برگزاری دوره آنلاین فن بیان و آیین سخنوری کرد. 
 سپیده قلندری بیان کرد: برقراری ارتباط بهتر با مدیر، برقراری ارتباط موثر با کارمندان، برقراری ارتباط موثر با همسر و اعضای خانواده و اصول صحبت کردن و سخنرانی در جمع افراد مواردی است که طی امروز به آن پرداخته و طی فردا نیز ادامه خواهد داشت. 
وی بیان کرد: در این دوره سعی می‌کنیم افراد شرکت کننده با  اصولی چون چگونگی بهره گیری از بدن در هنگام سخن گفتن، کاهش استرس و افزایش تعاملات برای پیشرفت در اجتماع آشنا شوند. 
مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: مدرس این دوره الهام خزائلی؛ دانشجوی دکترای مدیریت رسانه؛ گوینده رادیو و مجری صدا و سیمای خراسان جنوبی است که امروز جلسه اول این کارگاه برگزار شده و فردا نیز ادامه این دوره آموزشی خواهد بود. 

گفتنی است این دوره از ساعت ۱۱ تا 12:30 فردا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک  http://amjad.jde.ir/khj با رمز 123456 وارد این دوره شوند.

text to speech icon